.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاري70مجتمع دولتي سواحل خزر به گردشگري

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان مازندران گفت: طبق آمار در بيش از 70 درصد سواحل درياي مازندران ساخت و ساز انجام شده که درصد بالايي از اين اماکن مربوط به 40 سال گذشته است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايسنا، دکتر عباس نژاد افزود: عزم ملي ايجاد شده براي آزادسازي حريم قانوني دريا، اجراي طرح‌هاي گردشگري را شتاب مي‌بخشد که براي اين منظور دو کميته تخصصي نظارت بر ساخت و ساز ساحلي و ساماندهي ساحلي در اين سازمان تشکيل شده‌است.

او با اشاره به بلاتکليف بودن پلاژداران شهر بابلسر در خصوص وضعيت مالکيت آنها، بر ساماندهي اين اقامتگاه‌ها تأکيد کرد و گفت: 70 مجتمع دولتي در نوار ساحلي درياي خزر مستقرند که به اين سازمان واگذار شده و تاکنون نيز براي 15 مجتمع دولتي نرخ گذاري صورت گرفته است.

نادري فرماندار بابلسر نيز با اشاره به اين که اين شهرستان به عنوان پايلوت گردشگري در سفر هيات دولت به استان مازندران انتخاب شده‌است، گفت: مالکيت اراضي که پلاژها و اماکن اقامتي مسافران در آن بنا شده مربوط به پنجاه سال گذشته است و هم اکنون نيز 14 هزار تخت براي رفاه گردشگران در اين اماکن قرار دارد.

وي گفت: بابلسر با اجراي 20 طرح دريا بيشترين سهم را در اين زمينه در استان دارد و گردشگران نيز بيشترين زمان اقامت در استان را در بابلسر و در اين اماکن اقامتي دارند. با مشخص شدن وضعيت مالکيت اين اراضي و عقب نشيني صاحبان اين پلاژها، آزادسازي حريم 60 متري درياي خزر در بابلسر کامل مي‌شودد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.